Ενισχυμένη η παρουσία Ομογενειακών εταιρειών στο Summer Fancy Food Show




Το περίπτερο της «Krinos Foods», το οποίο βρίσκονταν σε περίοπτη θέση. Φωτογραφία: "Εθνικός Κήρυξ" - Κώστας Μπέη.
Του Δημήτρη Τσάκα.
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Ενισχυμένη και καλύτερη από ποτέ η παρουσία των ομογενειακών εταιρειών στην τριήμερη Θερινή Διεθνή Εκθεση Τροφίμων (Summer Fancy Food Show), που άνοιξε τις πύλες της την Κυριακή στον εκθεσιακό χώρο «Javits Center» της Νέας Υόρκης.
Το δημοσιογραφικό επιτελείο του «Εθνικού Κήρυκα» επισκέφθηκε όλα τα περίπτερα των ομογενειακών εταιρειών, καθώς και των ελληνικών εταιρειών που έχουν θυγατρικές στην Αμερική, τα οποία βρίσκονταν και στους τρεις ορόφους της έκθεσης. Τα περίπτερά τους ήταν καλαίσθητα και τα ελληνικά σύμβολα και χρώματα καθιστούσαν πιο επιβλητική την παρουσία τους.

Βίντεο: Εθνικός Κήρυξ, Κώστας Μπέη.
Το 63% των ομογενειακών περιπτέρων (ήτοι δώδεκα) προωθούσαν τα δικά τους προϊόντα τα οποία παράγονται στην Αμερική είτε με πρώτες ύλες από την Ελλάδα, είτε σεβόμενοι τις παραδοσιακές συνταγές και τεχνογνωσία και το ήμισυ εξ αυτών προωθούσαν και τα ελληνικά προϊόντα που εισαγάγουν στην ομογενειακή και στην ευρύτερη αμερικανική αγορά.
Το 37% των περιπτέρων (ήτοι επτά) προωθούσαν τα ελληνικά προϊόντα τα οποία εισαγάγουν στην αμερικανική αγορά. Πολλά από αυτά τα προϊόντα είναι καινοτόμα και έχουν βραβευτεί με τα «Sofi Awards», τα ανώτατα βραβεία που απονέμονται κάθε χρόνο στο περιθώριο της έκθεσης.
Οι ομογενείς ιδιοκτήτες και οι εκπρόσωποι των εταιρειών με τους οποίους συνομιλήσαμε εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ελληνική παρουσία στην έκθεση και την αισιοδοξία για την πορεία των ελληνικών προϊόντων στην αμερικανική αγορά. Παραθέτουμε τις δηλώσεις τους με τη σειρά που τους συναντήσαμε ξεκινώντας από τον πρώτο όροφο:

Ο Νίκος Νικολάου και η Γεωργία Μασσούρα, ιδιοκτήτες της εταιρείας «Τhe Poseidon Group» Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Νίκος Νικολάου, ιδρυτής της εισαγωγικής εταιρείας «Τhe Poseidon Group», επεσήμανε ότι τα προηγούμενα χρόνια προέβαλαν το αγνό παρθένο ελαιόλαδο «Ευλογία» και το μέλι, ενώ εφέτος προβάλλουν το τσάι χαμομηλιού και τσάι του βουνού, τα οποία παράγονται στη Νέα Υόρκη με χαμομήλι και τσάι του βουνού που εισάγουν από την Ελλάδα. Παράλληλα, τόνισε ότι το τσάι παράγεται με κρύα διαδικασία με τον ίδιο τρόπο που παράγεται και ο κρύος καφές. Βάζουν το τσάι, είτε το χαμομήλι, σε κρύο νερό για 24 ώρες, το φιλτράρουν και προσθέτουν και το ελληνικό μέλι. Τόνισε επίσης ότι παράγουν και ένα ειδικό τσάι με λεμόνι και πιπερόριζα και ότι δεν ήταν τυχαίο ότι το τσάι τους βραβεύτηκε με το βραβείο «Sofi».

Στο στιγμιότυπο από το περίπτερο της “Hellenic Farms” διακρίνονται ο Θεόφιλος Τζιώτας ενώ συνομιλεί με μια επισκέπτρια και η Βιβιάνα Καραμανή. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

H Βιβιάνα Καραμανή από την «Hellenic Farms», με έδρα στο Ροζέλ της Νέας Ιερσέης, υπογράμμισε ότι «το ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα αυξάνεται» και «είναι ικανοποιημένοι από τη φετινή έκθεση».
Παράλληλα, τόνισε ότι εφέτος προωθούν τα παστέλια και άλλα προϊόντα με την επωνυμία «Hellenic Farms», καθώς επίσης και «θεϊκά» βότανα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, μαρμελάδες με 85% φρούτα, αλάτια, ελαιόλαδο.
Η Ευαγγελία Κουτσοβούλου, η οποία είχε έρθει από την Ελλάδα για να προβάλει τα προϊόντα της «Dhafnis and Cloe», είπε ότι είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση και ότι «είναι πάρα πολύ ωραία».
«Είμαστε ικανοποιημένοι, διότι τα προϊόντα μας βραβεύτηκαν με το βραβείο ‘Sofi’», κατέληξε.

H Δρ. Ιωάννα Διαμαντή, η οποία είναι διευθύντρια της εταιρείας “Pellas Nature” με μια συνεργάτιδά της. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

H Δρ Ιωάννα Διαμαντή, η οποία είναι διευθύντρια της εταιρείας «Pellas Nature», είπε ότι «συμμετέχουν με δικό τους περίπτερο και παρουσιάζουν καινοτόμα ελαιόλαδα με προστιθέμενη αξία χρησιμοποιώντας ελληνικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και βιολογικά αρωματικά φυτά». «Εχουμε μεγάλη γκάμα φυτών και προσπαθούμε να προωθήσουμε τα προϊόντα μας στην αμερικανική αγορά», πρόσθεσε.
Αναφερόμενη στον τρόπο με το οποίο παράγουν τα προϊόντα, τόνισε ότι «χρησιμοποιούν μια μέθοδο που σέβεται το λάδι και δεν το οξειδώνει και φρέσκα φυτά τα οποία εκχυλίζουμε την ίδια ημέρα που τα μαζεύουν». Τα προϊόντα τους μπορεί να τα παραγγείλει κανείς μέσω του www.amazon.com.

Στο στιγμιότυπο από το περίπτερο της Optima Foods, από αριστερά διακρίνονται οι Δημήτρης Κοσμίδης, Αλέξης Κηπουρός, Φωτεινή Στρατάκη, Κώστας Μάστορας, Ανατολή Μάστορα, Δημήτρης Χατζηπολυχρόνης, Αννα Μαρκοπούλου, Νίκη Γεωργάτου και Κωνσταντίνος Κατσικαρώνης. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο πρόεδρος της «Optima Foods» και του «Titan Foods» Κώστας Μάστορας επεσήμανε: «Συμμετέχουμε και πραγματικά είναι μια γιορτή των τροφίμων όλου του κόσμου. Η Ελλάδα είναι παρούσα με ενενήντα περίπτερα με παραγωγούς από την Ελλάδα και την Κύπρο και με τους ομογενείς εισαγωγείς. Η Ελλάδα της εξωστρέφειας, η Ελλάδα που επιμένει στην ελληνική γη, η Ελλάδα που ενδιαφέρεται και μάχεται για να προωθήσει τα προϊόντα της είναι εδώ στο Javits Center και προωθούμε τα ελληνικά προϊόντα. Εχουμε νέες συσκευασίες, καινούργια προϊόντα».
«Είμαστε όλοι πρεσβευτές των ελληνικών προϊόντων. Επωφελούμενος της ευκαιρίας οφείλω να υπενθυμίσω στους ομογενείς να προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα -όπως γράφει πάντοτε με έμφαση και ο ‘Εθνικός Κήρυκας’– γιατί αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να βοηθήσουμε τα αδέλφια μας στην πατρίδα», συμπλήρωσε.

Στο στιγμιότυπο από το περίπτερο της ¨Κοntos Foods” πρώτος από αριστερά διακρίνεται ο πρόεδρος Στηβ Κόντος. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο πρόεδρος της «Kontos Foods» Στηβ Κόντος ερωτηθείς για την έκθεση είπε ότι «η έκθεση είναι πάρα πολλά υποσχόμενη. Η βιομηχανία τροφίμων εξελίσσεται και αναπτύσσεται και για μας δεν υπάρχουν όρια».
Παράλληλα, τόνισε ότι πέραν των παραδοσιακών προϊόντων προωθούν την πίτα δύο ιντσών για τα κοκτέιλ των εστιατορίων και ότι ακολουθούν την ίδια πορεία με τα άλλα προϊόντα της «Kontos Foods».

Από αριστερά διακρίνονται οι Αναστάσιος και Ντενίς Δούκα., Στέιση Δούκα και Γιώργος Μίχαλος στο περίπτερο της «Ariston Specialties”. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Αναστάσιος Δούκας από την εταιρεία «Ariston Specialties», με έδρα το Νιου Μπράιτον του Κονέκτικατ, υπογράμμισε: «Εισαγάγουμε ελαιόλαδο από την Ελλάδα, το οποίο παράγουμε στη δική μας μονάδα στους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας και το οποίο εξάγουμε σε Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Μεγάλη Βρετανία και Νορβηγία. Η μεγαλύτερη όμως αγορά είναι η Αμερική».

O Θεμιστοκλής Καγκάδης, ο οποίος έχει αναλάβει τα ηνία της “Gourmet Factory” ενώ υποδέχεται έναν πελάτη και η Marilyn Roman. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

O Θεμιστοκλής Καγκάδης, ο οποίος έχει αναλάβει τα ηνία της εταιρείας «Gourmet Factory» με έδρα το Χόπογκ του Λονγκ Αϊλαντ, μας πληροφόρησε ότι συμμετέχουν κάθε χρόνο και ότι προωθούν τα έξτρα παρθένα ελαιόλαδα, μεταξύ των οποίων και το ελληνικό «Κιβωτός» το οποίο φέρει τη σφραγίδα της «USDA», καθώς επίσης και άλλα ελληνικά προϊόντα.

Ο κ. Αρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας GAEA. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο κ. Αρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «GAEA», είπε ότι έχουν ιδρύσει τη θυγατρική τους στην Αμερική και ότι προσπαθούν να προωθήσουν το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, το οποίο είναι στο επίκεντρο της ελληνικής – μεσογειακής διατροφής, ελιές, κάποια καινοτόμα σνακς λαχανικών που παρουσιάζονται για πρώτη φορά παγκοσμίως.
«Παρουσιάζουμε και άλλα παραδοσιακά προϊόντα και ό,τι άλλο χρειάζεται κανείς για να φτιάξει ένα πολύ ωραίο ελληνικό τραπέζι για τους φίλους του», συμπλήρωσε, υπενθυμίζοντας ότι είναι η τρίτη χρονιά και κάθε χρόνο διπλασιάζουν τις πωλήσεις.

Στο βάθος ο Γιώργος Παπαστεργίου, αριστερά ενώ συνομιλεί με τον δημοσιογράφο του “Εθνικού Κήρυκα” Δημήτρη Τσάκα για τα προϊόντα της «Kourellas Dairy». Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Γιώργος Παπαστεργίου, ο οποίος εκπροσωπούσε την εταιρεία «Kourellas Dairy» επεσήμανε: «Προωθούμε το γιαούρτι μας με μανταρίνι το οποίο βραβεύτηκε με το ‘Sofi’. Ερχεται πάρα πολύ κόσμος, το δοκιμάζει και ενθουσιάζεται. Είμαστε πολύ χαρούμενοι».
Ερωτηθείς για την παραγωγή των γιαουρτιών, επεσήμανε ότι «το παράγουν στη Νέα Υόρκη, αλλά όλα τα υλικά από τις μαγιές, τα φρούτα και τα άλλα υλικά τα φέρνουν από την Ελλάδα».

Ο Νίκος Μεϊντάνας, ιδρυτής της “Mythical Brands” με στελέχη της εταιρείας του. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Νίκος Μεϊντάνας, ιδρυτής της «Mythical Brands», επεσήμανε ότι η εταιρεία ιδρύθηκε το 2004 από μια ομάδα Ελληνοαμερικανών που ενδιαφέρονται για τα ελληνικά προϊόντα.
«Αρχίσαμε το 2004 και σήμερα εξάγουμε σε 45 χώρες πάνω από διακόσια διαφορετικά προϊόντα. Σήμερα προωθούμε το ρόδι, το νερό από τον Ψηλορείτη της Κρήτης και είμαστε η μόνη εταιρεία που το εισαγάγει σε ασκό 20 λίτρων και διαθέτουμε τον δικό μας ψύκτη. Η εταιρεία μεγαλώνει. Εχουμε γραφεία στο Οστιν Τέξας, στη Σαγκάη, στην Αθήνα και στη Νότια Αφρική».

To περίπτερο της «Krinos Foods». Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Θανάσης Ματσιώτας, υπεύθυνος πωλήσεων της «Krinos Foods» επεσήμανε: «Σήμερα υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση. Προβάλλουμε την ελληνική σειρά προϊόντων και ό,τι έχει σχέση με την ταυτότητά μας, τις ελιές, τα τυριά, το μέλι, καφέδες, λουκουμάδες και σοκολάτες».

Από αριστερά διακρίνονται οι Στέφανος Ζαχαράτος, Bulent Gul, Αντέλα, Ζακ Μορφογένης και Στηβ Μακρής. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Ζακ Μορφογένης, μιλώντας εκ μέρους της εταιρείας «Fantis Foods», μιας από τις αρχαιότερες ομογενειακές εισαγωγικές εταιρείες, είπε ότι η εταιρεία δεν είναι μόνο εισαγωγέας, αλλά και παραγωγός ελληνικών προϊόντων στην Αμερική».
«Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα τυροκομικά, για τα ελαιόλαδα, τις πίτες, το ελαιόλαδο και μπορούμε να πούμε με υπερηφάνεια ότι για έναν αιώνα τώρα φέρνουμε την Ελλάδα στην Αμερική», συμπλήρωσε ο κ. Μορφογένης.

Στο κέντρο ο Μάικ Κατσώρης, ο οποίος ανάκει στην τρίτη γενιά των ιδιοκτητών της “Supreme Chocolatier” με έδρα το Στάτεν Αϊλαντ. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

O Μάικ Κατσώρης, ιδιοκτήτης της σοκολατοποιίας «Supreme Chocolatier» με έδρα το Στάτεν Αϊλαντ υπογράμμισε ότι συνεχίζουν την παράδοση της αιωνόβιας εταιρείας και ότι παράλληλα με τα παραδοσιακά προϊόντα αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία σε καινοτόμα προϊόντα και στη βελτίωση της συσκευασίας.
Ο Βασίλειος Μέμος, ιδιοκτήτης της «Mediterranean Pita», ο οποίος επισκέπτεται κάθε χρόνο την έκθεση, σχολίασε ότι «είναι καλύτερη από πέρσι» και ότι «η συμμετοχή των ελληνικών εταιρειών ήταν η μεγαλύτερη όλων των εποχών».
Ο κ. Σωτήρης Σεϊμανίδης, αντιπρόεδρος ΔΣ της εταιρείας «Palirria», επεσήμανε: «Είναι η δεύτερη φορά που συμμετέχουμε ανεξάρτητα με το δικό μας περίπτερο και συμφωνώ με τον κ. Μέμο ότι η έκθεση είναι καλύτερη από πέρσι και ότι έχει περισσότερο κόσμο.
«Από τις συναντήσεις που είχαμε λάβαμε καλά μηνύματα για τα ελληνικά προϊόντα», συμπλήρωσε.

Ο Ιάσων Λουμίδης, ο οποίος ανήκει στην τρίτη γενιά των ιδιοκτητών της αιωνόβιας εταιρείας “Λουμίδης”. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Ιάσων Λουμίδης, μιλώντας εκ μέρους της «Loumidis Foods» επεσήμανε: «Εχουμε μια σταθερή παρουσία της εταιρείας μας. Γίνεται προσπάθεια προώθησης των προϊόντων τόσο στη λιανική πώληση, όσο και στο «food service». Υπάρχει υποστήριξη από Ελληνες παραγωγούς στην Ελλάδα που πιστεύουν στην αμερικανική αγορά και θέλουν να επενδύσουν».
«Για μας είναι μια κομβική χρονιά, αναπτυσσόμαστε, αλλάξαμε εγκαταστάσεις και μεταφέρθηκε η εταιρεία στο Λίντχερστ της Νέας Ιερσέης και ελπίζουμε να συνεχίσουμε την καλή πορεία στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων», πρόσθεσε ο κ. Λουμίδης.

Το περίπτερο της εταιρείας “Zoe’s Meats” και στο κέντρο ο διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Γκαύρος με την ενδυμασία του σεφ. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Ο Γιώργος Γκαύρος, διευθύνων σύμβουλος της αλλαντοποιίας «Ζoe’s Meats» με έδρα την Καλιφόρνια, επεσήμανε: «Είναι μια έκθεση που έρχονται από όλο τον κόσμο. Εμείς προσπαθούμε να προωθήσουμε ένα κομματάκι σαλάμι σε κάθε πελάτη που περνάει με την προσδοκία να τους κάνουμε πελάτες».
Ερωτηθείς τι προϊόντα έχουν, είπε ότι πέραν του κατσικίσιου τυριού «Daphne’s Creamery Chevre» που απέσπασε το βραβείο «Sofi» έχουν καινοτόμα προϊόντα, αλλαντικά και πάνε καλά.
Ο Τζέιμι Καλπάκης, διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της εταιρείας «Greek Grove Corp», με έδρα το Λονγκ Αϊλαντ Σίτι, ανέφερε ότι εισάγουν τους χυμούς «Stivo» που έρχονται σε τρεις ποικιλίες, ροδιού, πορτοκαλιού και κερασιού.
Ερωτηθείς για τις εντυπώσεις από την έκθεση, επεσήμανε ότι είναι ικανοποιημένοι από το ενδιαφέρον των επισκεπτών και από τη διοργάνωση της έκθεσης γενικότερα.

Το περίπτερο της “Fage” Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Το περίπτερο της «Fage USA Dairy Industry, Inc» βρισκόταν σε περίοπτη θέση και προέβαλε τις νέες ποικιλίες γιαουρτιού μεταξύ των οποίων και τη σειρά «Fage Crossover», η οποία έρχεται σε έντεκα διαφορετικές γεύσεις.

Το περίπτερο της Αλλαντοποιίας “Olympia Provisions”. Φωτογραφία: “Εθνικός Κήρυξ” – Κώστας Μπέη.

Η αλλαντοποιία «Olympia Provisions», που ανήκει στα αδέλφια Ηλία Κάιρο και Μισέλ Κάιρο και έχει ως έδρα το Πόρτλαντ του Ορεγκον, προέβαλε τα προϊόντα της στο 1730 περίπτερο και προέβαλε τα αλλαντικά που παράγουν με ελληνικές συνταγές και φέρουν την επωνυμία «Greek

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ετοιμάζουν το θρυλικό Mamounia Club!

...Έτσι δουλεύουν στη Σαντορίνη! (VIDEO)

Ακυρώνονται όλες οι αφίξεις της Sun Princess στη Σαντορίνη